ارکستر فیلارمونیک مازندران
نما
ارکستر فیلارمونیک مازندران که قدیمی نوم ارکستر فیلارمونیک سونات بیه، ارکستری در ساری مرکز استان مازندران هسه که محسن بافنده اینتا ارکستر ره تاسیس هاکرده و رهبری کنه .[۱] این ارکستر بخش کر هم داینه. ارکستر و گروه کر اتا اجرا به نام مازندران داشته وکه بعد از اجرای آثار محمدرضا درویشی (دی ۹۵) تغییر نوم به ارکستر فیلارمونیک مازندران هدا که پیشنهاد محمدرضا درویشی بیه.[۲] اینتا ارکستر در بیست و نهمین دوره جشنواره (بهمن۹۱) سوم بیه ولی در جشنواره سی ام (بهمن۹۲) در بخش رقابتی آواز جمعی اول بیه.[۱] اینتا ارکستر با خوانندگان مازندرانی و غیرمازندرانی سابقه همکاری داینه، مثل وحید تاج[۳][۴] و در دانشگاههای مختلف مازرون هم اجرا هاکرده. مثل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دانشگاه آزاد قائمشهر، دانشگاه فرهنگ وهنر ساری.