رج:بندرگزی

ویکی‌پدیا، آزادِ دانشنومه، جه

درصورتی که شما یکی از اهالی بندرگز هستید، متن زیر را به بندرگزی ترجمه نمایید (کلمات را همانطور که ادا میکنید بنویسید) و سپس با رفتن به بخش ویرایش این نوشته، آنرا جایگزین نمایید.

اینجا دانشنامه ی آزاد ویکیپدیا است. این دانشنامه با استفاده از دانش افراد مختلف به وجود آمده است و آن به این معنی است که هر کسی میتواند در این دانشنامه سهیم بوده و دانش خود را در اختیار دیگران بگذارد. شما نیز میتوانید به عنوان یکی از توسعه دهندگان دانشنامه ویکیپدیا با دیگران همکاری کنید. اگر کمی بیندیشید، متوجه خواهید شد که شما نیز دارای اطلاعاتی هستید؛ اطلاعاتی در زمینه محل زندگی خود، کار خاصّی که بلدید و یا مانند آن که میتواند به گسترش این دانشنامه کمک نماید. برای همکاری در این سایت احتیاج به پر کردن فرم خاص و یا عضویت نیست؛ شما به راحتی میتوانید با کلیک بر روی گزینه "ویرایش" در بالای هر مقاله به مطالب درون آن بیفزایید.

اگر شما بندرگزی سخن میگویید، میتوانید همانگونه که سخن میگویید بنویسید و در گسترش مقالات کمک کنید. این صفحه که آن را میخوانید برای در کنار هم قرار دادن مقالاتی است که متن آنها به بندرگزی نوشته شده اند. اگر میخواهید مقاله ای که در آن بندرگزی نوشته شده است، در این صفحه نمایش داده شود، در انتهای مقاله این کد [[رده:بندرگزی]] را کپی کنید و اگر مقالات شما در یک موضوع خاص، مانند درخت، زیاد باشند میتوانید آن را به صورت [[رده:بندرگزی-دار]] در انتهای مقاله کپی کنید و سپس آنرا به این صفحه پیوند بزنید.

در این دانشنامه امکانات فراوانی وجود دارد که با گذر زمان با آنها آشنا خواهید شد و در صورتی که پرسشی دارید میتوانید در بخش گفتگوی صفحه اصلی آنرا مطرح نمایید و دوستان تان به شما جواب خواهند داد.

ای رج ره ده‌له ئه‌سا هیچی دأنیه