رج:گرگانی

ویکی‌پدیا، آزادِ دانشنومه، جه

دادش اینجه دانشنامیه ویکی پدییایه. این دانشنامه با استفاده از دانش افراد مختلف به وجودآمده ینی اینکه هرکس متانه ازش یکم سهم بو وو ره اونوخت دانششه در اختیار همه بزاره تازه شمایم متانین این دانشنامه ره کشش بدین بفیه رفقاره کمک کنین . اگه یک کم فکر کنی اون کلته کار بندازی میوینی که توهم خیلی سرت مشه و متانی بزرگش کنی تاهمه استفاده کنن .بشه درست کردن و از چپه چولگی درآوردن متنا نمخوادحتما عضو بشیو ازین جور کارا مثله که مخوا بخوری اون بالا نیویشته که ویرایش همونه بزن روش بعد درستش کن .حالا هر کی گرگانی تر بلده بیاد درستش کنه (دمتان گرم گیلکی میلکی ننویسین فقط گرگانی اصیل)

اگر شما گرگانی سخن گونی بتونی همانگونه که سخن گونی بنویسین و در گسترش مقالات کمک هکانین. این صفحه که و ره خواندنی برای در کنار هم قرار هدائن مقالاتی هسته که متن وشان به گرگانی بنوشته بویه. اگر خواننی مقاله ای که در آن گرگانی بنوشته بویه در این صفحه نمایش داده بووه در انتهای مقاله این کد [[رده:گرگانی]] را کپی هکانین و اگر شمه مقاله ها در یک موضوع خاص، مانند درخت، زیاد بووه بتوننی و ره به صورت [[رده:گرگانی-درخت]] در انتهای مقاله کپی کانین و سپس وره به این صفحه پیوند بزنین.

در این دانشنامه امکانات فراوانی وجود دارنه که با گذر زمان با آنها آشنا وونی و اگه پرسشی دارنی بتوننی در بخش گفتگوی صفحه اصلی وره مطرح هکانین و شمه رفیقا به شما جواب دننه.

ای رج ره ده‌له ئه‌سا هیچی دأنیه