پرونده:Resket 07.jpg

Page contents not supported in other languages.
ویکی‌پدیا، آزادِ دانشنومه، جه

Resket_07.jpg(۸۰۰ × ۴۸۹ پـیـکـسه‌ل, فـایـل گـأتـی: ۱۸۷ کیلوبایت, MIME مـونـد: image/jpeg)

کار ِگزارش

توضیح
مازِرونی: رسکت برج که ساری ِجنوبی مله ئون دله دره.
تاریخ
منبع تسنیم (Tasnim News Agency)
سازنده
مازِرونی: فرهاد بابایی
English: Farhad Babaei
مختصات دوربین۳۶° ۱۰′ ۰۰٫۸۵″ N, ۵۳° ۱۱′ ۳۲٫۱″ E Kartographer map based on OpenStreetMap.محل قرارگیری این نگاره و سایر نگاره‌ها در: نقشهٔ شهری بازinfo

اجازه‌نومه

این پرونده از وبگاه خبرگزاری تسنیم گرفته شده است. در پایین وبگاه نوشته "All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License" که به فارسی یعنی همهٔ مطالب تولیدی خبرگزاری تحت پروانهٔ «کریئیتو کامنز یادکرد ۴٫۰ بین‌الملل» منتشر می‌شوند. با وجود این، بنا بر این بحث، تصاویری که واترمارک خبرگزاری را نداشته و از عکاس صراحتاً نام نبرده باشند، مشمول پروانهٔ یادشده نخواهند شد.

شاید این پرونده پیش تر واترمارک داشته که هم‌اکنون حذف/بریده شده و به ذکر نام عکاس و منبع در صفحهٔ توصیف پرونده اکتفا شده است. هنگام استفاده از تصویر، مطمئن شوید که ملزومات پروانه را رعایت می‌کنید و اثر را به نحوی شایسته به پدیدآور اصلی منتسب کنید.
w:fa:کرییتیو کامنز
تخصیص
این پوشه تحت مجوز Creative Commons Attribution 4.0 International مجوز داده شده‌است.
مجوز: Tasnim News Agency
شما اجازه دارنی:
  • اشتراک بی‌یشتن وسّه – پرونده‌ی ِکپی، توزیع و انتقال وسّه
  • ریمیکس هاکردن – پرونده‌ی انطباق وسّه
این شرایط جه:
  • تخصیص – شما ونه ات‌جور بنویسین که اثر ِصاحاب ره نسبت هِدا بَوو، نا اینکه اتتی بنویسین که مخاطبون فکر هاکنِن اون آدِم شمه بنویشته ره تأیید کانده.
این پرونده، که در اصل در Tasnim ارسال شده بود، در ‏۵ ژوئن ۲۰۱۷‏ توسط بازبین Seb26 بررسی شد. این بازبین تأیید کرد که پرونده در آن محل و در آن تاریخ تحت مجوز اعلام‌شده در دسترس بوده‌است.

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها فارسی

36°10'0.854"N, 53°11'32.100"E

۴ مـارس 2014

فایل تاریخچه

تاریخ/زمون‌ها سَر کلیک هاکنین تا اون گادِر ِنسخه ره هارشین.

تاریخ/زمونانگوس گتیابعادکارورهارشا
إسا‏۵ جـون ۲۰۱۷، ساعت ۰۱:۵۴انگوس‌گتی عکس ‏۵ جـون ۲۰۱۷، ساعت ۰۱:۵۴ نسخه جه۸۰۰ در ۴۸۹ (۱۸۷ کیلوبایت)Seb26Removed watermark by cropping 12 % vertically using CropTool with lossless mode.
‏۱۹ آوریـل ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۳۵انگوس‌گتی عکس ‏۱۹ آوریـل ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۳۵ نسخه جه۸۰۰ در ۵۵۷ (۲۰۳ کیلوبایت)محکUser created page with UploadWizard

این صفحه لینک هِدانه این فایل ره: