کارور گپ:Newos

Page contents not supported in other languages.
ویکی‌پدیا، آزادِ دانشنومه، جه

زازاکی[دچی‌ین]

مقالاتی که نوشتید را کمی اصلاح کردم. خصوصاً زازاکی را. لطفاً یک‌بار دیگر جدول را با معنی فارسی بررسی کنید که درست ترجمه شده‌باشد. بعضی‌ها آنچه احتمال می‌دادم را نوشتم. (مثلاً جایی که دوتا «در» بودند، اولی را درون و دومی را درب معنی کردم)--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۲ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۱۲ (UTC)

سلام محک,یکم در درون است،دووم در درب(باب) است.پارس من خیلی زیبا نیست،متاسفم--Newos
سپاسگزارم. کمی نوشته‌هایتان را اصلاح کردم. امیدوارم همکاریمان در ویکی‌های زبان‌های ایرانیج ِشمال‌غربی بیشتر شود.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۴ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۲، ساعت ۱۲:۰۰ (UTC)
آره محک,اگر شما می خواهید من اینجا هستم،برای ویکیپدیا مقاله های مزرونی به زازاکی ترجمه می توانم.شما درست می گویید,برای زبان های ایرانیج ِشمال‌غربی در اینجا همکاری بسیار مهم است.با بهترین آرزوهای من -- Newos
سلام Newos شما زازاکی بلد هستی؟ چه مطالبی می توانی در این باره بنویسی؟Sicaspi (بحث) ‏۱۷ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۲، ساعت ۰۳:۲۱ (UTC)

Wikipediyay Zıwanê İranki[دچی‌ین]

یک سؤال دارم: چرا در این الگو کردی (سورانی و کورمانجی) را قرار ندادید؟ من آن‌را ترجمه کرده و اینجا قرار دادم (به همراه کردی)--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۹ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۲، ساعت ۱۲:۱۰ (UTC)

در ضمن لطفاً بررسی کنید این خواسته را. این هم تقدیم به شما.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۹ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۲، ساعت ۱۲:۳۴ (UTC)
  • سوال خوب, چون مردم کورد انسان نیستند.من در حال کارزار با کوردان هستم،آنها(کوردها) ما را در جهان و در ویکیپدیا قبول نمی کند..آیا می دانستید؟

کورد = عرب + ارمنی + ملت قدیمی آناتولییا + ایرانی.آنها خالص ایرانی نیستند.شما می دانید که ما زازایان دیلمی هستند.اما آنها ما را کورد قابول می کنید..چنان من آنها را در ان لوگو اضافه نمی کند.اگر شما می خواهید من شما را بیشتر کمک می توانم.با سلامت.--Newos (بحث)

خوب همه جا اختلاف وجود دارد. کارها وقتی ارزش دارند که بتوان با وجود اختلاف‌ها متحد ماند و آرام اختلاف‌ها را حل کرد. اگر اشتباه نکنم، کردها می‌گویند شما کورمانجی هستید، چون خودتان را با این نام می‌خوانید. جالب است بدانید که مازندرانی‌ها هم خود را گیلکی می‌خوانند، اوایل که داشتیم این ویکی را می‌ساختیم، بعضی از آن‌ها مخالف بودند، ولی با حرف زدن متقاعد شدند که دو ویکی جدا از هم شوند. باید به دنبال راه حل مسالمت‌آمیز باشید؛ نه ادامه دادن مشاجرات و بزرگ کردن آن‌ها. :) دوستدار:--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۲۰ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۲، ساعت ۰۵:۱۵ (UTC)
  • تو اشتباه کنید،کورمانجی چیچی یه؟ما خودمان را زازا یا دیلمي می گوییم.به عنوان یک زازا ،من زبان کردی فهم نمی کنم و نمی دانم.تمام زازاها خودمان را کورد قابول نمی کدید.ما زازا هستند،کورد چیچی یه؟ ما زازاها به این سرزمین از شمال ایران آمد.ما از کوردها متفاوت استزبان زازاکی با زبانهای تالش،تات،گیلک،مزنیکی،سنگساری نزدیک است..مثلا،یک زازا زبان کوردی نمی توانند درک کنند همچنین یک کورد زبان زازا ادراک نمی کنند.با سلامت.

--Newos (بحث)