گپ:دنیا جهانبخت

Page contents not supported in other languages.
ویکی‌پدیا، آزادِ دانشنومه، جه

سلام[دچی‌ین]

سلام

2.182.2.162 ‏۲۸ فوریه ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۲۴ (UTC)[جواب]

دنیا جهانبخت[دچی‌ین]

زندگی نامه دنیا جهان بخت و علت جدایی از همسرش و منبع درآمدش

مدتی پیش مهرداد جم خواننده ایرانی به درخواست دنیا جهان‌بخت به ترکیه مهاجرت کرد و در آن جا با دنیا ازدواج کرد که چندی بعد دنیا عکسی از بارداری خود در اینستاگرام منتشر کرد.

اما بعد از مدتی زمزمه های جدایی آن ها شروع شد سرانجام بعد از پنج ماه بارداری دنیا مهرداد جم دوباره به ایران بازگشت و اعلام کرد که قصد دارد دوباره فعالیت خوانندگی خود را از سر بگیرد.

این در حالی بود که دنیا جهان‌بخت اعلام کرد که به نظر مهرداد جم و خانواده او برای بازگشت به ایران احترام می گذارم و قصد دارم فرزند خود آرتام را به تنهایی بزرگ کنم.

منبع درآمد دنیا جهان‌بخت[دچی‌ین]

منبع درآمد دنیا جهان‌بخت از اینستاگرام و فعالیت او با سایت های قمار و شرط بندی می باشد که برخی از سایت ها ادعا دارند که دنیا بعد از به دنیا آوردن فرزندش و خرج های میلیاردی که برای زایمانش داشته دیگر با این سایت ها ارتباط ندارد و با فیلتر شدن اینستاگرام نیز فعالیت او مختل شده که این امر باعث ایجاد بحران اقتصادی و مالی زیادی برای دنیا شده است.

دنیا جهانبخت هنر خاصی ندارد، تحصیلات آنچنانی از نظر دنیای تخصصی  هم ندارد. او در ابتدا حضور کمرنگی در دنیای مد داشت و به عنوان مدل پوشاک و میکاپ آرتیست فعالیت می کرد، نقطه اوج شهرت او زمانی بود که برای عشق از دست رفته اش (ساسی مانکن) اظهار ناراحتی و حتی داستان خودکشی و ویدئوی جنجالی از خودکشی خود درست کرد.

https://websama.net/the-biography-of-donya-jahan-bakht/ 2A01:5EC0:2800:6059:E45E:1C6D:249C:4203 ‏۴ مه ۲۰۲۴، ساعت ۰۷:۱۷ (UTC)[جواب]