پرونده:Federalpalace-dome.jpg

Page contents not supported in other languages.
ویکی‌پدیا، آزادِ دانشنومه، جه

اصلی پرونده(۲٬۰۴۸ × ۱٬۳۲۷ پـیـکـسه‌ل, فـایـل گـأتـی: ۱٫۸۳ مگابایت, MIME مـونـد: image/jpeg)

کار ِگزارش

توضیح Le dôme du Palais fédéral avec les armoiries des cantons (celles du canton du Jura sont en dehors de la photo).
تاریخ
منبع Swiss Parliament, http://www.parlament.ch/Poly/Download_Fotos/in-pg-kuppelhalle-2-g.jpg , linked from http://www.parlament.ch/e/homepage/in-fotografien.htm
سازنده Peter Mosimann
اجازه‌نومه
(این فایل جه دِباره استفاده هاکردن)
The Swiss Parliament allows reuse of its images of the federal palace (interior and exterior) without restriction
دیگر نسخه‌ها

اجازه‌نومه

مالک حق تکثیر این اثر به همگان اجازه می‌دهد که برای هر منظوری از جمله توزیع نامحدود، استفادهٔ تجاری، و اصلاح و تغییر از این اثر استفاده کنند.

لطفاً منبع را بررسی کنید و صحت آن را تأیید کنید. مخصوصاً، توجه کنید که انتشار بر روی اینترنت، همانند هر نوع روش دیگری برای انتشار، به خودی خود نشانگر اعطای مجوز برای توزیع اثر نیست. پرونده‌های فاقد مجوز باید با {{subst:npd}} برچسب گذاری شوند.

نکاتی برای استفاده:
• اگر یادکرد پدیدآور برای این اثر الزامی است، به جای این الگو از {{Attribution}} استفاده کنید.
• اگر این اثر متعلق به خود شماست، لطفاً به جای این الگو از {{Cc-zero}} استفاده کنید.

VRT Wikimedia

این اثر آزاد است، و هر کسی و به هر منظوری می‌تواند از آن استفاده کند. برای استفاده از این اثر لازم نیست از کسی اجازه بگیرید، به شرط آنکه ملزومات اجازه‌نامه را که در همین صفحه ذکر شده است، رعایت کنید.

ویکی‌مدیا ایمیلی مبنی بر موافقت صاحب کپی‌رایت با انتشار اثر، تحت شرایط ذکرشده در همین صفحه دریافت کرده است. مکاتبه توسط یکی از اعضای تیم پشتیبانی بررسی شده و در بایگانی اجازه‌نامه‌ها ثبت و ضبط شده است. مکاتبه  با شمارهٔ بلیت 2006011910006464 در دسترس داوطلبان مورد اعتماد است.

سؤال‌ها دربارهٔ مکاتبهٔ بایگانی‌شده باید در تابلوی اعلانات تیم پشتیبانی مطرح شوند. پیوند بلیت: https://ticket.wikimedia.org/otrs/index.pl?Action=AgentTicketZoom&TicketNumber=2006011910006464
Find other files from the same ticket: SDC query (SPARQL)

In addition, this image is covered by the blanket licensing for all images from the website of the Swiss Federal Assembly:

This image is from the web site of the Swiss Federal Assembly, the parliament of Switzerland.

It can be used by anyone for any purpose, provided that the source of the image, http://www.parlament.ch, is properly attributed.

© دارندهٔ حق‌تکثیر این پرونده، Swiss Federal Assembly، به هر کسی اجازهٔ استفاده از آن را به هر منظوری می‌دهد، به شرط آنکه به شکلی مناسب به دارندهٔ حق‌تکثیر آن نسبت داده شود. توزیع مجدد، آثار مشتق‌شده، استفادهٔ تجاری، و تمام استفاده‌های دیگر مجاز است.

VRT Wikimedia

این اثر آزاد است، و هر کسی و به هر منظوری می‌تواند از آن استفاده کند. برای استفاده از این اثر لازم نیست از کسی اجازه بگیرید، به شرط آنکه ملزومات اجازه‌نامه را که در همین صفحه ذکر شده است، رعایت کنید.

ویکی‌مدیا ایمیلی مبنی بر موافقت صاحب کپی‌رایت با انتشار اثر، تحت شرایط ذکرشده در همین صفحه دریافت کرده است. مکاتبه توسط یکی از اعضای تیم پشتیبانی بررسی شده و در بایگانی اجازه‌نامه‌ها ثبت و ضبط شده است. مکاتبه  با شمارهٔ بلیت 2016030410008521 در دسترس داوطلبان مورد اعتماد است.

سؤال‌ها دربارهٔ مکاتبهٔ بایگانی‌شده باید در تابلوی اعلانات تیم پشتیبانی مطرح شوند. پیوند بلیت: https://ticket.wikimedia.org/otrs/index.pl?Action=AgentTicketZoom&TicketNumber=2016030410008521
Find other files from the same ticket: SDC query (SPARQL)

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها فارسی

attribution only license انگلیسی

copyrighted free use انگلیسی

۲۰ مه 2003

captured with انگلیسی

Nikon D1X انگلیسی

فایل تاریخچه

تاریخ/زمون‌ها سَر کلیک هاکنین تا اون گدِر ِنسخه ره هارشین.

تاریخ/زمونانگوس‌گتیابعادکارورتوضیح
إسا‏۱۹ ژانویه ۲۰۰۶، ساعت ۲۳:۴۷انگوس‌گتی عکس ‏۱۹ ژانویه ۲۰۰۶، ساعت ۲۳:۴۷ نسخه جه۲٬۰۴۸ در ۱٬۳۲۷ (۱٫۸۳ مگابایت)SchutzSource: Swiss Parliament Image downloaded from http://www.parlament.ch/Poly/Download_Fotos/in-pg-kuppelhalle-2-g.jpg, linked from http://www.parlament.ch/e/homepage/in-fotografien.htm.

این صفحه لینک هِدانه این فایل ره:

پرونده‌یِ گِردِ استفاده‌ئون

این ویکیون هم این پرونده جه استفاده کانّه:

متادیتا