رج:نوری

ویکی‌پدیا، آزادِ دانشنومه، جه

هجه دانشنامه ی آزاد ویکی پدیا هسه. این دانشنامه با استفاده هاکردن از دانش افراد مختلف به وجود بیموئه و اینتا به این معنی هسه که هر کسی بتنه در این دانشنامه سهیم بووشه و شه دانش ره در اختیار دیگرون قرار هاده. شما هم بتننی به عنوان یکی از توسعه دهندگان دانشنامه ویکی پدیا با دیگرون همکاری هاکنین. اگر کمی فکر هاکنین متوجه ووننی که شما هم اطلاعاتی دارننی ، اطلاعاتی در زمینه شمه محل زندگی ، کار خاصی که بلدنی و یا وشن جور اطلاعات که بتننی به گسترش این دانشنامه کمک هاکنین. برای همکاری در این سایت شما نونه فرم خاصی ره پر هاکنین یا عضو بووشین ، شما به راحتی بتننی با کلیک هاکردن روی گزینه "ویرایش" بالای هر مقاله وه دله مطالب اضافه هاکنین.

اگر شما نوری حرف زننی ، بتننی همونجوری که حرف زننی بنویسین و در گسترش مقالات کمک هاکنین. این صفحه که وه ره خوننی برای در کنار هم قرار هاداان مقالاتی هسه که وشن متن به نوری بنوشت بوه. اگر خوایننی مقاله ای که ونه دله فارسی بنوشت بوه ، این صفحه دله نمایش داده بووشه در آخر مقاله این کد ره کپی هاکنین و اگر شمه مقالات در اتا موضوع خاص ، مثلن "دار" ، زیاد هسنه بتننی وه ره بصورت مقاله ی آخر کپی هاکنین و سپس وه ره به این صفحه پیوند بزنین.

این دانشنامه دله امکانات زیادی وچود دارنه که با گذشت زمان با وشن آشنا ووننی و اگر سئالی داشتنی بتننی بخش گفتگوی دله وه ره مطرح هاکنین و شمه دوستان به شما جواب دننه.

جیر رج‌ئون

اینتا رج همینتا زیر رج ره داینه.

ن