کردمیر

ویکی‌پدیا، آزادِ دانشنومه، جه
کردمیر
Map
اداری تقسیمات
کشور
اوستان
شهرستون
بخش
دهستون
جورته تقسیمات
جمیعت
سرجمع
۴۱۵ نفر
دیگر معلومات
جوغرافی کد
385439[۱] ونه پارامتر ره Wikidata دله دچی‌ین

کردمیر اتا روستایِ نوم هسته که مازرون اوستان دله قرار دارنه و ساری شهرستون ِچار دونگه بخش دله دره.

مردمی که در این روستا زندگی کننه به طبار هایی شناخته هستنه البته این روستا  تاریخچه و تمدنی ندارنه ون دلیل این هسته که چند تا چوپون که سادات یا همان سید بینه از شهر ساری به این روستا بمونه که اولی که بمو ا سید کمال ون برار سید جمال بینه که وشونه پیر سید علی موسوی مازندرانی بیه البته قبل از بمون این دو برار افراد دیگری در این روستا دیینه که سید نینه وشون کار هم دامداری کشاورزی بیه .

مردم شهرستون ساری به جد سید علی اعتقاد فراوانی دارنه وهمینطی وچون ، البته از نسل و هنوز درهمین روستا درنه .

میر عمادالدین در روستای وری در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستون ساری و سه کیلومتری شمال کیاسر دره وه قبر از قدیم ز به عنوان امامزاده مورد احترام مردم بیه . مردم مازندران از قرن ها پیش میر عمادالدین را صاحب کرامت دوننه .

این سادات نیز در ریشه ساروی هستننه و اتا گروه از سادات عمادی نیز ساکن شهرهای بابل، گرگان و بهشهر هستننه . این سادات نیز در ریشه ساروی هستننه و وشون جده در سالیون پیش از ساری به بابل، گرگان و بهشهر بوردنه در آن شهرها ساکن هستنه ک یکی از این نوادگان به این روستا بمو .

جمعیت[دچی‌ین]

اینتا روستا، پشتکوه دهستون دله قرار دارنه و ایران آماری مرکز ِسرشماری سَره، سال ۱۳۹۰ دله، ونه جمعیت ۴۱۵ نفر (۲۰۰خانوار) بی‌یه.[۲]

منابع[دچی‌ین]

  1. ونه نوم اینجه بمو: جئونیمز. اثر یا نومِ زوون: انگلیسی. انتشارِ تاریخ: ۲۰۰۵.
  2. «روستائونِ جمعیت و خانوار ِتعداد، نفوس و مسکن عمومی سرشماری سال ۱۳۹۰ جه». ایران ملی آمار پورتال، سال ۱۳۹۰. هارشی‌یه بیی ۲۶ دی ۱۳۹۲ گادِر.