گپ:۲ مرداد

Page contents not supported in other languages.
ویکی‌پدیا، آزادِ دانشنومه، جه

تیتر خلاصه و مستقل باشه. با نوشتن تنها کلمه مساوی بین دو تاریخ کافیه؟ -- Hamedvahid (بحث) ‏۹ نـووه‌مـبـر ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۱۵ (UTC)

نه جالب نشد؛ الآن چیز دیگری به ذهنم خطورید. که بین دو تاریخ فاصله انداخته و در عین حال از «برابری» به جای «مساوی» بهره می‌برد. در ضمن بدین شیوه ماه‌ها نیز پیوند داده می‌شوند که بهتر است چنین هم باشد.شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۹ نـووه‌مـبـر ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۴۸ (UTC)

مگه کلمه مساوی تنها معنا نمی رسونه؟ پیوند ماه ضروری نیست هم در الگو هست هم در اول عبارت میشه پیوند داد. بعد معنی این عبارت جدید مگه نه اینه که: «روزی از مردادماه است که با .... برابری می کند». فکر کنم حشو و اضافه باشد و قرار است خواننده نگاهی به اون تاریخ بکنه بهتره سریع و خلاصه در سطر اول بدستش بیاد که این دو روز برابرند همین. و در غیر اینصورت روز تبری حاشیه میره و مخاطب به تاریخ خورشیدی بیشتر دقت می کنه. باید همون معنی: 2 مرداد یا 1 فردینه ماه، تداعی کنه و ایندو مترادف بحساب بیان و صفحه مشترک بنظر برسه که با یه کلمه مساوی، یا یا یا برابر کافی بباشد. دیگه کسی نمیاد برای دیدن صفحه یه روز و یا تطبیق آن انشاء بخونه، چه می بگویی؟ -- Hamedvahid (بحث) ‏۹ نـووه‌مـبـر ۲۰۱۲، ساعت ۱۸:۳۲ (UTC)

شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۱ نـووه‌مـبـر ۲۰۱۲، ساعت ۱۳:۰۹ (UTC)