کارور گپ:محک/بایگانی ۶

Page contents not supported in other languages.
ویکی‌پدیا، آزادِ دانشنومه، جه

جدید پیغوم بیشتن وسّه اینجه کلیک هکنین!
اگر خوانی اتا از گپ‌ئون ره عوض هکنین [دچی‌ین] سر ره بزنین.

مه گپ ِصفحه ره آخرین بار وسّه کارورمحک دچی‌یه.


بایگانی بحث‌ها
بایگانی ۱ بایگانی ۲ بایگانی ۳
بایگانی ۴ بایگانی ۵ بایگانی ۶
بایگانی ۷ بایگانی ۸ بایگانی ۹
بایگانی ۱۰
کاروری صفحه گپ کارون مه درباره

تی دلماجی (دگاردن) ره بلاره!

جان برار، اومید دارمه که شه آزمون‌ئون ره خار هادی، خاسته‌مه که بئورم ای دلماجی که هاکردی ئو سیستم پیخومون ره دگارسی مه دل درون که شآکآر نوم دارنه! خاسته‌مه پیخوم هادم قوت بأیری شه درس دله پیروز بوئی --)_|_\\_\ ‏۱۹ جـانـویـه ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۵۰ (UTC)

خله ممنون که لطف دارنی. ته جه خله وخته که خامبه گپ بزنم. ته نا کوردی نویسنی نا فارسی همینتایی که بالا بنویشتی کومتا خط جه هسته؟
خواهشأ شه خط ره ات تی بنویس دِدل نواء. ات تی بنویسمه نظر که فارسی خط بتتره ولی از اونجه که اسرار دانی کوری جه بنویسی پس حداقل وه ره بی ایراد بنویس. شمه خورده گگ:--محکگپ بزوئن ‏۲۰ جـانـویـه ۲/۰۱۱، ساعت ۱۷:۰۹ (UTC)

Please, could you translate en:Podolsk into your language? Naturally if you have available time!

Good day to you! Could you, please, translate into into your language the article, containing two-three sentences, about this city in Russia? I’d like to thank you in advance :)--Переход Артур ‏۱۵ فـه‌وریـه ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۰۸ (UTC)

اصلی صفحه

اینتا اصلی صفحه دومی مه نظر خله بهتر هسه. اگه بقیه هم موافق بوئن همین وه ره بلیم. در ضمن مازرونی ئون لوش هم ونه بوو کارورن لوش.--فیروز ‏۲۱ فـه‌وریـه ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۰۲ (UTC)

وه هنتا تموم نیّه تا 3000بیّن وه ره کامل کامبه. انشاءالله اون گادر وه ره یلمی البته اگه رای گیری ره بَورده.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۲۱ فـه‌وریـه ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۵۱ (UTC)

بهار موارک

برار خله ممنون. شِمِه بهار مِوارک. YAAK ‏۲۲ مـارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۰۶ (UTC)[پاسخ]

ان‌شاءالله اینجه جه خِش بئه شما ره. --شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۲۲ مـارس ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۰۸ (UTC)[پاسخ]


مقالات منحرفه

این مطالب باعث بونه که اینجه ره فیلتر هاکنن Esmaeil ‏۴ جـون ۲۰۱۱، ساعت ۰۴:۲۲ (UTC)[پاسخ]

اینتی نی‌یه وگرنه خادی فارسی ویکی دله هم اینان پره. درضمن معمولأ کسایی که اینان مقالات دمبال ره گیرنه خلوئه. سوم اینکه اینجه دانشنومه هسته و ونه همه چی درباره مطلب داریم و چهارم اینکه امه مطالب مازرونی زوون جا بردگاردنی‌یوئه و فیلترکننده‌ئون نتونّه اکثر این مقالات ره بخوندن تا وشون درباره تصمیم درس بَیرن.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۶ جـون ۲۰۱۱، ساعت ۰۸:۵۸ (UTC)[پاسخ]

تشکر

سلام از اینکه با مطالب به طور منطقی یرخورد میکنید(برخلاف سایر کاربران ) ممنونم. موفق باشد.

لوگو

سلام، نظر شما دربارهٔ لوگوی مقابل چیست؟ هم اینکه این تصویر وکتور است و ترنسپرنسی دارد و هم اینکه از عبارت دانشنامه به جای دایرةالمعارف استفاده شده، همانند لوگوی کنونی ویکی‌پدیای فارسی است. Mjbmr ‏۴ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۲۱:۲۴ (UTC)

به نظر من هم بهتر است یکسان سازی شود. پیش از این هم چندی از کاربران به صورت پراکنده خواستار تغییرش بودند. البته طبق صحبت‌هایی که شده بود تصمیم گرفته بودیم که فونت [حداقل یک عبارت] را نستعلیق قرار دهیم ولی این هم به نظرم خوب است.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۵ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۰۵:۰۸ (UTC)
فونت نازلی که در این لوگو استفاده شده فونت رایگان می‌باشد ولی فونت نستعلیق اینگونه نیست و همچنین فونت کنونی استفاده شده از لوگوی فعلی هم رایگان نیست (یا حداقل من نمی‌دانم که رایگان هستند)، در ضمن اندازه استاندارد لوگو باید ۱۳۵ در ۱۵۵ باشد که در صورتی بخواهم فونت نستعلیق را در آن جای دهم باید اندازه آن را کوچک کنم که دیگر به چشم نمی‌آید و ریز می‌شود و همچنین نمی‌توان علامت توپ ویکی‌پدیا را بالاتر برد چون باید از کادر فاصله داشته باشد در حالتی که لوگوی کنونی از کادر فاصله ندارد، می‌توانید آن را با لوگوی کنونی ویکی‌پدیای فارسی مقایسه کنید، و در کل هم درخواست‌های پراکنده برای تغییر لوگو درست نیست و باید یک صفحهٔ نظرخواهی برای تغییر لوگو باشد و هرکس لوگوی خودش را ارائه دهد تا رأی‌گیری شود. Mjbmr ‏۵ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۰۸:۴۸ (UTC)

این چیزی است که من توانستم با فونت نستعلیق در بیاورم. Mjbmr ‏۵ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۰۹:۰۷ (UTC)

به نظر من که این دومی‌یه+مشکلاتی که نستعلیق داره از اولی‌یه بهتره. با اینکه متن و توپ کمی کوچکتر شدند ولی در فونت خط جذاب‌تره. فونت «ویکی‌پدیا» در شکل نخست یک جورایی «لندهور» بود و در عوض فضا را پر می‌کرد. حال نمی‌شود طوری عبارت «ویکی‌پدیا» را در تصویر دوم کشید که جای بیشتری را عرض بگیرد و از طولش کاسته شود؟
الا حی الحال... در همین قهوه‌خانه تیتری برای لوگو می‌سازم تا هرکس خواست، تصاویرش را نامزد کند. این دوتا را هم قرار می‌دهم.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۵ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۰۹ (UTC)
اگر بخواهم متن ویکی‌پدیا را بزرگتر کنم به طوری که روی کرهٔ ویکی‌پدیا نیاد، نسبت اندازه آن بهم می خورد، در ضمن اول بحث مربوط به نام دانشنامهٔ آزاد را به اتمام برسانید و سپس دربارهٔ لوگو تصمیم بگیرید. Mjbmr ‏۵ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۳۷ (UTC)

فکر می‌کنم منظور شمال بزرگ این باشد وگرنه پیش از این بر روی این عنوان توافق شده بود و از آن زمان این عنوان به تدریج جایگزین «رهائه فه‌رئنگ نومه» شد. --شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۵ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۴۳ (UTC)

در حال حاضر عبارت «رهایه دانش‌نومه» در لوگوها استفاده شده و من شک بر توافق جناب شمال بزرگ بر آن دارم. Mjbmr ‏۵ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۴۷ (UTC)
زیر بحثی که نوشته پیامی گذاشتم... تا چه شود!؟--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۵ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۰۵ (UTC)
باشه، ممنون. Mjbmr ‏۵ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۲:۱۱ (UTC)


دانشنومه آزاد

درود.شما درست متوجه شدید.من با استفاده کلمه "رهایه"مخالفم.چون باید برای مخالفتم سند ارائه دهم و متاسفانه ادبیات مکتوب در زبان مازندرانی وجود ندارد به ناچار به دلایل زیر اشاره می کنم: 1-من به عنوان یک مازندرانی که در تقسیم بندی لهجه های مازندرانی من در طبقه بابلی قرار می گیرم از این کلمه به این شکل استفاده نمی کنیم.همانطور که می دانید لهجه بابلی از نظر میزان جمعیت قابل توجه است که شهرستان های بابل،بابلسر،فریدونکنار،بخش بیشتری از محمود آباد(شرق)،بخشی از شهرستان آمل (شرق)،بخشی از شهرستان سوادکوه (جنوب غرب یعنی لفور)و بخشی از شهرستان قائمشهر(غرب و شمال از جمله کیاکلا )را در بر میگرد. 2-کلمه "آزاد"کاملا مازندرانی است هرچند با فارسی مشترک است. 3-هر کلمه ای با فارسی مشترک باشد دلیلی ندارد و منطقی هم نیست که ما از آن استفاده نکنیم. 4-تلفظ اصطلاح "آزاد دانشنومه"یا "دانشنومه آزاد" ساده و روان است. 5-برای تمام لهجه های مازندرانی /تبری مبهم نیست.درحالی که "رهایه دانشنومه اینطور نیست.حداقل برای لهجه بابلی که قسمت اعظم ترکیب جمعیتی را دارد. 6-فارسی زبان رسمی ماست گرته برداری قرض گیری الگوگیری و...نباید عیب باشد. 7-رعایت قواعد موصوف و صفت و صفت و موصوف در زبان مازندرانی در حال فروپاشی است به نفع زبان فارسی. در انتها من پیشنهاد اولم"دانشنومه آزاد" که می دانم طرفدار ندارد و پیشنهاد دوم "آزاد دانشنومه" است.شمال بزرگ ‏۵ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۵۰ (UTC)

بهتر است در همان قهوه‌خانه این مسئله را در بخش لوگو عنوان کنید. من هم مشکلی با پیشنهاد دومتان ندارم(برخلاف پیشنهاد یکم) گرچه رهایی را به آزادی ترجیح می‌دادم.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۵ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۰۱ (UTC)
ته قهوه خانه در چه دوسّه.کلیک کننه اتفاقی نکفنه.چه جوری ونه قهوه خانه بوردن.به جای اینتا قهوه خانه که وا ننه ،اتا قهوه خانه مشت قنبر ساتی بیتتر بیه چون ونه در برای همه وا بیه.بعد از بخونسن اینتا گپ اگر دوس دارننی وه ره پاک هکنین.شمال بزرگ ‏۵ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۲۷ (UTC)
ته قهوه خانه در الان وانه بونه و به قهوه خنه مشت قنبر نزديكتر بيه ولي هنوز موشكل داينه چون وه نه رو كليلك كننه دواره اننه همينتا صفحه دله.شمال بزرگ ‏۶ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۰۶:۳۹ (UTC)
سلام، آیا نظر شما هم این است که دانش‌نومه باید سرهم نوشته شود؟ Mjbmr ‏۶ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۰۱ (UTC)
به هیچ وجه! دانش‌نومه ترکیبی از دو کلمه‌ی مشخص است که باید با فاصله‌ی مجازی نگاشته شوند.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۶ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۰۵ (UTC)
دانشنامه در زبان فارسی، سر هر نوشته می‌شود، یا مثل فرهنگنومه. Mjbmr ‏۶ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۱۵ (UTC)
فکر می‌کنم وضع این کلمه در فارسی و تبری تفاوت‌هایی دارد زیرا در فارسی کلمه‌ای مشخص است و معادل دایرة‌المعارف ولی در تبری ترکیبی من درآوردی است که پیش از این کاربردی نداشته و نومه در اینجا به یک پسوند شباهت دارد تا کلمه‌ی معنادار. کمی به دانش‌آموز در فارسی می‌ماند.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۶ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۲۱ (UTC)

کمی توضیحات

سلام، برای اینکه لوگو را با استفاده از سی‌اس‌اس تغییر دهید، صفحهٔ محتوای مانند کارور:Mjbmr/vector.css را در MediaWiki:Common.css اضافه کنید، در صورتی که می‌خواهید با استفاده از خود مدیاویکی تغییر کند در باگزیلا درخواست دهید و پیوند صفحهٔ نظرخواهی را به آن‌ها ارائه دهید. درخواست تغییر فضاهای نامی هم در باگ ۳۰۷۵۲ است، در صورتی که لوگو را تغییر دادید لطفاً این صفحه را نیز پاک کنید، ممنون. در ضمن نظرتان دربارهٔ ایجاد سر در تغییرات اخیر چیست؟ Mjbmr ‏۶ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۱۶ (UTC)

سلام

سلام. ببخشید من هم مجبور هستم به زبان فارسی بنویسم. خواهش می کنم قابلی نداشت اون مقاله رو به شما و همه ی مازندرانیها تقدیم می کنم. چون در ویکی فارسی امیر پازواری و یا امیر مازندرانی نوشته بود من هم امیر مازندرانی را ذکر کردم ولی با توضیحاتی که شما دادید تصحیح می کنم. در مورد زبان مازندرانی [۱] و [۲] هم یک صفحه ایجاد کرده ام و به صورت مقایسه ای لغات مازرونی و آذربایجانی را در آن نوشته ام. در مورد مازندران هم انشاالله اگر وقت بشه باز هم مطلب خواهم نوشت. با تشکر--Orartu ‏۲۰ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۳:۰۷ (UTC)

بسیار سپاسگزار خواهم ماند. من نیز به شما قول می‌دهم این کارتان را بی‌پاسخ نخواهم گذاشت.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۲۱ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۰۶:۱۲ (UTC)

تشکر و یاد بیاردن اتا مطلب

محک جان من شمه زحمات جا مازرونی ویکی پدیای سر تشکر کمه و امیدورامه که حلا شه فعالیت ره اینجه ادامه هدین. اما خاسمه اینجه اتا مطلب ره بئووم. هر زوونی شه دستور ره دارنه. مازرونی هم شه دستور ره دارنه ولی متاسفانه شمه اتی بنویشته ئون دله زوون دستور رعایت نبونه و موصوف و صفت جا عوض بونه. جمع دوسن دله هم اشکالاتی وجود دارنه. امیدورامه توجه هکنین.--فیروز ‏۲۶ سـه‌پـتـه‌مـبـر ۲۰۱۱، ساعت ۰۴:۲۱ (UTC)

فضاهای نامی

سلام، به نظر میرسه بعضی از فضاهای نامی تصحیح شده‌اند و بقیه نیاز هستند که از ویکی‌ترجمه وارد شوند که فکر کنم مدتی طول بکشد. تغییرات را می‌توانید در اینجا ببینید. Mjbmr ‏۴ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۱۰ (UTC)

اگر مشکلی وجود داشت در اینجا اعلام کنید. Mjbmr ‏۴ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۳۳ (UTC)

درخاست رای هدائن

سلام.با تشکر از اینکه ویکی مازندرانی ره زنده دارنی .اگه وقت داینی در صفحه بحث -قهوه خانه -درخواست برای انتقال و درخواست برای انتقال خزر به کاسبین در جریان هسه اگه تمایل داینی لطفا اتا رای موافق هده.همینتی که دونی خزر اتا نوم غیر ایرانی و در تاریخ امه دشمن بینه اما نونه با بکار بوردن اینتا نوم وشون ره زنده هکنیم.کاسبین اتا نوم قوم ایرانی شومالی هسه.موفق باشی.شمال بزرگ ‏۱۳ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۴۱ (UTC)

قدردانی

خله تشکر از جواب مه درخاست .از رای شما خلخه ممنون هسمه.شمال بزرگ ‏۱۳ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۲۳ (UTC)

چن نفر جه لابی هاکردمه که بئن رای هادن. کاش زودتر مه ره بائوت باشی. از این که مه ره اطلاع هدایی ممنون.--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۱۴ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۱۷ (UTC)

دیوانسالاری

همینتی که بخاسی و همون صفحه ای که لینک هدائی من بعد از ته رای هدامه .آیا رای درس بیه؟همینتی که دونی در حدود ده سال قبل دریای شمال ایران ونه اسم مازندران بیه.در چند سال قبل دولت به پیشنهاد اداره یکسان سازی نام های جغرافیایی بخشنامه ای صادر هکرده و بئوته که از این به بعد ونه اینتا دریا ره در ایران دله خزر بون.خزر ره که شما بیتر دوننی که کی بینه.اما اتا جای سوال هسه و اون اینکه چه تورک جماعت مدافع سرسخت اینتا نوم هسنه؟تورکها گننه که خزر ها از نژاد تورک هسنه و همینسه خله از اینتا نوم دفاع کننه.برای مثال اونایی که رای مخالف هدانه ره هارشی موتجه مه گپ بونی.تورک جماعت خله هوای هم ره دارننه و مثل اما شومالی نینه.اما شومالیها هوای هم ره ندارمی.برای همین از نوم شومالی کاسپین و مازندران نتوسمی دفاع هکنیم.اگر در جای دیگه ای ونه رای هدم مسه پیغوم بل.ته بلاره.شمال بزرگ ‏۱۵ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۲۲ (UTC)

ته دَس دور شمالی جان. --شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۱۶ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۳۶ (UTC)

لوگو

سلام، طبق نظرخواهی انجام شده در اینجا، آیا فکر نمی‌کنید که نیاز است که این پرونده بر روی این پرونده بارگذاری کنید؟ و اینکه می‌توان نام «رهایه» در مه‌دیاویکی:Pagetitle-view-mainpage را به «آزاد» تغییر دهید. همچنین مدیاویکی:Sp-contributions-footer می‌توانید طبق fa:n:مدیاویکی:Sp-contributions-footer تغییر دهید، سپاس. Mjbmr ‏۱۵ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۸:۲۱ (UTC)

سلام مجدد، ببخشید که دوباره مزاحم می‌شوم، از آن‌جایی که تصمیم بر آن شد که «دانشنومه» بر سر هم نوشته شود فکر کنم که نیاز است آن را در مه‌دیاویکی:Pagetitle-view-mainpage و مه‌دیاویکی:Tagline هم به صورت سر هم بنویسید. همچنین در مدیاویکی:Sp-contributions-footer عبارات «wikinews» را به «wikipedia» تغییر دهید، راستی به فکر یک سردر تغییرات اخیر باشید، فکر کنم در هر ویکی نیاز است که تغییرات اخیرش یک سردر داشته باشد، با تشکر. Mjbmr ‏۱۶ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۱۲ (UTC)
انجام وظیفه شد. فقط سردر تغییرات اخیر مانده که بعدأ حسابش را می‌رسم. (فعلأ وقتش را ندارم.)--شِمه خورد ِگــَـگَ: محکگپ بزوئن ‏۱۷ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۴:۲۳ (UTC)
تشکر فراوان. Mjbmr ‏۱۷ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۵:۰۸ (UTC)

آمار بازدید کنندگان

سلام .آمار تعداد بازدید کنندگان مقاله ها و ویکی مازندرانی ره کجه تومی بوینیم.شمال بزرگ ‏۲۷ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۴۵ (UTC)

آمار بدی‌ین سه خله جائون وجود دانّه که بسته به سلیقه افراد استفاده وونه. اینان مه نظر ساده‌تر و بتترنه:
اینان هم درنه:
محکگپ بزوئن ‏۲۸ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۰:۵۲ (UTC)
سپاسگزار.شمال ‏۲۸ ئـوکـتـوبـر ۲۰۱۱، ساعت ۱۱:۲۰ (UTC)

بگگستن

خواهشاً بنویشته‌ئونی که بگگستن رج دله درننه وسه عکس نی‌یل، اما ره فیلتر کننه امه زحمات بگا شونه. Esmaeil ‏۶ جـانـویـه ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۱۱ (UTC)

الهه کولایی

الهه کولایی ره چه کولای گت مردمون دله ننویشتی؟ Esmaeil ‏۷ جـانـویـه ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۳۱ (UTC)

بنویشت بیمه؛ ات آی‌پی پاک هاکرده.

پرچم ربات

سلام. نظرخواهی برای اعطا پرچم به آمل بات برای فعالیت در ویکی مازنی ایجاد کرده ام. نظر موافق و یا مخالف خود را بیان کنید. هرچند اینجا سوت و کور است اما تصور میکنم اگر تمایل داشته باشید بتوان برخی مقالات و رده ها را از ویکی فارسی در اینجا وارد کرد.--Mehdi (بحث) ‏۱۵ مـارس ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۰۱ (UTC)[پاسخ]

بومی سازی

سلام. از آنجایی که لهجه مازنی بنده با شما متفاوت است و اکثر مقالات این ویکی از پایه بر اساس لهجه شما و سایر مدیران غیرفعال در حال حاضر است، لطفاً زحمت اینجا را بکشید و به زبان مازنی ترجمه‌اش کنید تا به زودی مقالات در ویکی مازنی اضافه شوند. با سپاس--Mehdi (بحث) ‏۱۸ مـارس ۲۰۱۲، ساعت ۲۱:۱۸ (UTC)[پاسخ]

تفاوت لهجه‌ها اشکالی نخواهد داشت. همان‌طور که در اکثر زبان‌های ویکی‌پدیا این مشکل وجود دارد و هرکس به لهجه خود می‌نویسد. در همین ویکی‌فا نیز در قانونش ذکر شده افغانی و تاجیک‌ها حق دارند با لهجه خود بنویسند. یا در ویکی‌انگلیسی امریکن‌ها و انگلیسی‌ها و... به لهجه خود می‌نویسند و یا...
البته این صفحه را ترجمیدم.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۱۹ مـارس ۲۰۱۲، ساعت ۰۸:۴۶ (UTC)[پاسخ]

نوروز مبارک بوئه و اتا نکته

محک جان سلام و نوروز مبارک بوئه. خاسمه اتا نکته ره ته خدمت عرض هکنم. فکر نکنم تبریک بئوتن نوروز و کل دله مناسبتون ویکی پدیای دله اتا درست کار بوئه. مه ره که تا ئه سا ئه تی چی جا ویکی پدیای دله و ونه خوخر برنامه ئون دله ور نخرده. زحمات جای سر که اینجه سر کشنی ته جا تشکر کمبه.--فیروز (بحث) ‏۲۵ مـارس ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۴۶ (UTC)[پاسخ]

فارسی یا مازرونی!

محک جان من اتا انتقاد شمه بنویشتن جا دارمه. شیوه ای که شما ونه جا مازرونی ره نویسنی مازرونی ره اتا لهجه فارسی زوون جا نشون دنه. اگه خامی مازرونی ره ئه تی بنویسیم ونه بوریم فارسی ویکی پدیای دله. مازرونی دله مضاف الیه مضاف توم زودتر ئه نه و همین قاعده موصوف و صفت سر هم صدق کنده. اتا دیگر نکته هم اضافه حرف درباره هسه. مازرونی دله ویشتر گدر سه تا اضافه حرف دارمی :جا ، ره و دله. چن تا مثال ته سر ئی یارمه:


من وه ره بئوتمه فارسی بونه: من به او گفتم.
من بابل جا بمومه فارسی بونه:من از بابل آمدم.
من شه اتومبیل جا بمومه فارسی بونه: من با اتومبیل خودم آمدم.
ایران افغانستان توم گت تر هسه فارسی بونه: ایران از افغانستان بزرگتر است.
علی حسن توم درسخون تر هسه فارسی بونه: علی از حسن درسخوان تر است یا علی نسبت به حسن درسخوان تر است.
من شه خنه دله درمه فارسی بونه: من در خانه خودم هستم.
اتا مثال هم شباهت سر ئی یارمه:
زبان رسمی آلمان همانند اتریش آلمانی است مازرونی بونه:اتریش رسمی زوون آلمان دسوری آلمانی هسه.
البته دیگه لهجه ئون دله واری ره بنشنه دسوری جا کار بزوئن.
اتریش رسمی زوون آلمان واری آلمانی هسه.
تا اونجه ئی که تومبی ونه سعی هکنیم مازرونی ره ونه دستور جا بنویسیم. اتا اشتباهی که خله مازرونی زوونون دارنده اینتا هسه که سعی کننه مازرونی ره جوری حرف بزنن که فارسی جا مطابقت هکنه.--فیروز (بحث) ‏۲۶ مـارس ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۳۶ (UTC)[پاسخ]

من کاجه اینان ره رعایت نکاردمه؟ البته بعضی از اینان امه لهجه سَره فرق کانده. مثلاً إما توم ره اونجه بکار نَورمی یا مثلاً دسوری اصلاً ساروی دله معنی ندانّه. ولی من تقریباً هرکاجه مه دَس په جه دَرنشوئه، اینان ره رعایت کامبه.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۲۷ مـارس ۲۰۱۲، ساعت ۰۴:۲۴ (UTC)[پاسخ]
ساروی دله ونه اتا جور تفصیلی صفت ره نشون هدائن (منظور توم و ونه مثال هسه). دسوری هم فکر کنم ساروی دله واری بونه. تازه بهتر هسه جمع دوسن سر مازرونی دله ون جا استفاده هکنیم. اسا که دری زحمت کشنی و اینجه نویسنی ونه مازرونی ره همونجوری که هسه بنویسی. مازرونی که کوچه بازار دله صحبت بونه تحت تاثیر فارسی هسه. بهتر وه ره اینجه کار نزنیم.--فیروز (بحث) ‏۳۰ مـارس ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۴۶ (UTC)[پاسخ]
ته حرفا ره قبول دارمه ولی اتا نکته دره که بعضی جائون ننشنه ون جه جمع دَوستن ونه اون جاهان ها ره به‌کار بَوردن. امه زوون دله هم ها خله کاربرد دانّه و اینتا یتّا واقعیته که نَونه مغلطه هاکردن.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۳۰ مـارس ۲۰۱۲، ساعت ۱۳:۵۱ (UTC)[پاسخ]
البته های دین امه زوون دله درباره ته حرف درست هسه.تبری متون. پس لااقل وه ره بنویشتنی کار بزن نا بئوتنی مثلا حرفها نا حرفا.ضمن دله موصوف و صفت و مضاف و مضاف الیه نکات ونه رعایت بوو. --فیروز (بحث) ‏۳۰ مـارس ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۴۲ (UTC)[پاسخ]


چشم.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۳۱ مـارس ۲۰۱۲، ساعت ۰۶:۳۱ (UTC)[پاسخ]

ربات

سلام محک جان. هرچه گشتم صفحه ربات‌ها رو نتونستم پیدا کنم. برای درخواست مجوز ربات باید کجا اقدام کنم. اگه زحمتی نیست اینترویکی اون صفحه رو توی فارسی هم بزارید. قربانت.Elph (بحث) ‏۳۰ مـارس ۲۰۱۲، ساعت ۲۰:۲۶ (UTC)[پاسخ]

چنین صفحه‌ای در اینجا وجود ندارد باید چیزی مثل این ساخت. اینجا ساختمش.
لطفاً بقیه فرم را پر کنید.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۳۱ مـارس ۲۰۱۲، ساعت ۰۶:۳۱ (UTC)[پاسخ]

من خله آزاد وقت نارمه!

محک جان من خله آزاد وقت نارمه تا ویکی پدیای دله اونجور که ونه فعالیت هکنم. ویشتر شه وقت ره المه اسایی دکته ئون رو. ضمن دله اون تبریکات ره بئیری بهتر نی‌یه؟ دیگه فروردین بیستم دله درمی!

تازه بفهمستمه ته منظور تبریکی پیغوم جه چچی بی‌یه. چشم، وه ره گرمه. ولی راستش من خادم الان وقت ندارمه؛ نتومبه اسایی دکته‌ئون ره په بَیرم.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۸ آوریـل ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۲۸ (UTC)[پاسخ]

جریر تبری

با سلام خسته نباشی.همیشه سلامت بوئی راجب جریر طبری .وه همه جا بنویشت هسه آملیه اونی که ونه سر اختلاف هسته محمد بن جریر رستم طبری هسه نا محمد بن جریر طبری تاریخ نویس.لطفا دست به خرابکاری نزنین شما حق دوسن اتا مقاله ره نایننی.لطفا اصلاح بووشه.با احترامMchto (بحث) ‏۱۰ آوریـل ۲۰۱۲، ساعت ۰۸:۳۴ (UTC)[پاسخ]

ونه هارشیم منابع چچی گانّه. از اونجه که جریر تبری وسّه حق شمه‌شنه، وه ره تغییر هدامه ولی همچنان دَوستوئه تا خرابکارون جای آمل ات‌چی دیگه ننویسن. محمد بن جریر رستم طبری سَره هم ونه منابع مختلف سَره ارجاع بوو تا هردِتا نظر ره مقاله دله داریم.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۱۰ آوریـل ۲۰۱۲، ساعت ۱۰:۰۵ (UTC)[پاسخ]

ململ عکس

ململ عکس یعنی چی؟Esmaeil (بحث) ‏۲۵ آوریـل ۲۰۱۲، ساعت ۰۵:۳۴ (UTC)[پاسخ]

«ململ» ِمعنی، تیناری وونه رنگارنگ. ولی ململ عکس معنی ِترکیبی دِنه؛ یعنی قیشنگ عکس.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۲۵ آوریـل ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۵۹ (UTC)[پاسخ]

شون ، په و رسم‌الخط

محک جان، مازرونی زوون، مازرون شمال دله و مازرون گت شهرون دله خله فارسی جا تاثیر بئیته. مثلا همین ساروی و بابلی لهجه دله. اتا جایی که مازرون دله، مازرونی ره خله اصیل گپ زنه‌نه شرقی بندپی و خصوصا فیروزجاه هسه. فیروزجایی‌شون، شون جا هم جمع ونه‌نه. این جمع نشونه، دیگه لهجه‌ئون دله هم کار شونه. وه‌شون. البته من مخالفتی ئون استفاده یه جا نارمه. ولی توممی شون جا هم استفاده هکنیم.
فیروزجایی لهجه دله بنه‌شه‌نه خله اصیل مازرونی نشونه‌ئون ره بدی‌ین. قبلا ته ره بئوت بیمه که امه زوون دله از معنی جا بونه که چون اسافه حرف هسه، ونه ترکیب جمله دله مضاف‎‌الیه همراه مضاف ره موننه. ولی همه جا ننشه‌نه وه ره کار بزوئن. مثلا زیر جمله ره هارش:
قبل از آمدن آریائیها
آریائی‌یون نمه په
بعد از آمدن آریائیها
آریائی‌یون بمه په
اینجه په جا استفاده بیه. وه ره اما فیروزجایی‌یون شه روزمره زوون دله خله استفاده کردمی ولی من متوجه نیمه. مثلا مازرون تاریخ دله، من این قابیلت جا استفاده نکردمه. البته این قاعده اتاکمه فارسی جا فرق کننه. ولی چیزی که اما ونه دونیم وه هسه که وقتی مازرونی اتا سیوا زوون فارسی جا دوممی ونه وه ره ونه دستور مطابق بنویسیم. اگر اتاکمه هوجی‌نیم توممی همین ویکی پدیای دله اصیل مازرونی ره بنویسیم. نمونه سر همین شما ململ واژه ره بی‌یاردی اینجه بشتی. خله خاره حللا ونه هوجینی وه اصیل تر واژه‌ئون ره بی‌یاری.
رسم‌الخط درباره هم ته حق دارنی!. ولی اتی گدر ونه نیم فاصله جا استفاده بوو تا هم تلفظ فرد سر که خوننه راحات بوئه و هم تشدید جا اشتباه بئیت نبو. نمونه سر وشون ره هارش:
کننه:می کند که‌نه‌نه:می کنند بخشش لازم نی‌یه وه ره اعدام هکنین ره موننه!--فیروز (بحث) ‏۲ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۲۴ (UTC)[پاسخ]

مِن یعنی گامبه ات‌تی بنویسیم که همه‌ی لهجه‌ئون متوجه بواشن. کلمات سَره بنشنه، کلمات قدیمی و معادل ره به کار بَوردن(مثلاً نیشتنگاء، ترنه و...) ولی حروف جمع و ونه واری چی‌ئون، که دستوری هستنه ره ننشنه ات‌تی استفاده هاکردن که فقط اتا منطقه‌ی خاص جه بوئه. (البته افعال بتونّه هر لهجه جه بوئن چون معمولاً إما همدیگه افعال ره فهممبی.)
ات‌کم تحقیق هاکردمه. امه لهجه دله هم سون کاربرد دانّه. البته ونه کاربرد واری جه فرق کانده و جائون خاصی به کار شونه. سون ساروی دله ویشته معادل کلمه‌ی شبیه ِ هسته.
په امه لهجه دله ات‌تی دیگه کاربرد دانّه:
    • پیش از آریایی‌ئون
    • آریایی‌ئون بموئن په
هاکردن استمراری فعل ره اما اینتی صرف کامبی: کامبه، کاندی، کانده، کامبی، کانّی، کانّه. شما هم بتوندی فرق ِسوم شخص و اول شخص ره اینتی نشون هادی: کنّه، کننه(بنشنه کسره هم بی‌یشتن: کنِنه) اینجه تشدید شه کاربرد ره بتتر نشون دنه. اگه تشدید نووئه، ونه تشخیص سخت‌ته وونه.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۲ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۸:۰۱ (UTC)[پاسخ]

مازرونی نویسی

اما ونه ویکی‌پدیای دله اتا کلی قاعده مازرونی نویسی درباره داریم. برو اینجه ویشتر گپ بزنیم.--فیروز (بحث) ‏۳ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۵۴ (UTC)[پاسخ]

من شه نظرات ره بئوتمه. هارش اگر چیزی کم نی‌یه یا نظری نارنی، قواعد ره اونجه بنویسیم.--فیروز (بحث) ‏۴ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۲۸ (UTC)[پاسخ]
ونه وقت ویشتری بحث وا بوئه تا اگه بقیه کارورون نظری دارنه، بنویسن. هر وقت احساس هاکردمه که بحث خاتمه پیدا هاکرده، وه ره یلمه رای‌گیری وسّه. اینتی دیگه کسی نانّه که چه اینتی قانون بیشتمی.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۴ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۳:۵۳ (UTC)[پاسخ]
مگه اینجه چند تا کارور دارنه که ونه رای بئیریم؟ هرچند ونه ویکی پدیای قوانین ره احترام بلیم و اجرا هکنیم ولی کو کارور که رای هده؟ اینجه فارسی ویکی پدیای دسوری نی‌یه. اتا نکته دیگه این هسه که دتا لهجه‌ی دستور دله تفاوتی نارِنه بلکه تلفظ دله تفاوت دارِنه. این دتا لینک ره هارش:
نوِنه مازرونی ره جوری بنویسیم که فارسی ره بمونه. ونه اونجوری بنویسیم که هسه.نمونه سر زیر بنویشت ره هارش:
استیل‌سالیسیلیک اسید معروف آسپرین ره، اتا غیراستروئیدی ضدالتهاب دوا هسه که معمولا به‌عنوان ضددرد و ضدتو استفاده بونه. این دوا ره لازم نی‌یه که دکتر باره که بخرن. آسپرین اتا پرطرفدار دوا جهون دله هسه. هر سال ۵۰۰۰۰ میلیون آسپرین قرص جهون دله مصرف وونه. بریتانیای دله هر آدم سالونه ۷۰ قرص ره سِواسِوا یا همراه دیگه مسکن‌ئون جه ، مصرف کانده.
وقتی گمی مازرونی دله مغلوب اضافه دره یعنی وه همه‌ی مضاف و مضاف‌الیه‌ئون درباره صدق کنه.--فیروز (بحث) ‏۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۶:۴۷ (UTC)[پاسخ]
من هم قبول دارمه که نونه مازرونی ره فارسی واری هاکنیم ولی همینتا قایده این مسئله ره هم قبول دارمه که ونه مازرونی ره اونتی که هسته بنویسیم؛ نا اینکه شه جه اتا ترنه زوون بساجیم. در ضمن آسپرین سَره إما نارمی «استیل‌سالیسیلیک اسید معروف آسپرین ره» و ونه وسط «به» یـِلمی. (همین سه گاتمه که به جای قانون بی‌یشتن «اضافی حروف» سه ونه لهجه‌ئون سه اتا گت قانون بیلیم.) البته دِتا جمله دیگه سره من شه اشتباه ره قبول دارمه. (البته سومی سَر وسّه کلمه همراه ره هم بییت‌بائی) اون دِتا لینک که هدایی ره هم قبول ندارمه چون این کلمات ره اوایل کارورون سِیو کاردنه. (مثلاً مه سر آدم.) فرمی که وسّه پر هاکنی تا کلمه سِیو بوو دله، اتا جا دیّه که خاسته لهجه‌ئون مختلف کلمه ره بنویسی؛ ویشته کارورون اون بخش ره الکی پر کاردنه. (مثل خادی من.)
در ضمن ایسماعیل و شمال بزرگ ره ونه باریم که شه نظرون ره بارِن.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۱۱ (UTC)[پاسخ]
فکر کنم درمه شه وقت ره اینجه هدر دمه. هر چند مازرونی اتا زوون هسه اما انه ضعیف هسه که بنویشتن بی درد نخرنه. وه ره تا اسا فقط گالشون حفظ هکردنه. همه توم اول تر ونه، ونه سر اتا دستور تدوین بوو تا اما تونیم وه ره بنویسیم. این مازرونی هم که شما نویسنی اتا لهجه فارسی جا هسه (البته شمه زحمات ره قبول دارمه).ونه درست بنویشتن سر ونه ابتکار خرج هادی. توصیه کمه اینتا ره بخونی. وه ره هم دون که زوونی که شما صحبت کنی چون فارسی جا خله تاثیر بئیته اصیل نی‌یه. خداحافظ--فیروز (بحث) ‏۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۱۱ (UTC)[پاسخ]

وه ره هارش

من خاسمه درست اینجه جا بورم و دیگه مازرونی ویکی‌پدیای دله ننویسم. ولی اینجه ره بدیمه. تالشی زوون مازرونی و گلکی زوونون ره موندنه. ونه دله، مازرونی زوون دسوری فقط ون جا جمع وندنه و خله چیزون دیگر...
شمه همه حرفون درست نی‌یه.همین--فیروز (بحث) ‏۷ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۷:۴۷ (UTC)[پاسخ]

مازرونی نویسی محافظت بیه. وه ره محافظت جا در بیار تا تونم قواعدی ره که وشون رو توافق دارمی ره ونه دله بنویسم.--فیروز (بحث) ‏۷ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۴۳ (UTC)[پاسخ]
من خامه اتا ربات درست هاکنم. ونه پرچم بئیتن سر ونه چیکار هاکنم؟ --فیروز (بحث) ‏۷ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۳:۴۱ (UTC)[پاسخ]
من نائوتمه مه گپ همیشک درسته. شِمه گپ ره قبول دارمه ولی گامبه منشاء مشکلات اخافات لهجه‌ای هسته. تا زمونی که این اختلافات دووئن، إما مجبورمی قانون دله باریم که هرکی شه لهجه جه بنویسه و چیزونی که کلّی‌ترنه ره پیشنهادی قواعد دله بی‌یلیم. اصلاً بنشنه همه لهجه‌ئون ِقواعد ره بنویسیم.
بتومبی باریم که مثلاً لهجه فیروزجاهی دله جای ئون، شون انه. هرکی بخاسته بتونده جای ئون، شون بی‌یله. البته نَونه بقیه لهجه‌ئون ِبنویشته ره پاک هاکردن. اگه موافقی وه ره هم به نتایج (پرندون) اضافه هاکن.
در ضمن من نفهستمه که چچی سه ات‌هو جوش بیاردی؟!
ونه اینتی صفحه بساجی و چون تا به حال سابقه نداشتی، 50-100تا مقاله اول هم بساجی.---شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۷ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۳:۴۷ (UTC)[پاسخ]
ته حرف ره قبول دارمه. مازرونی دله انده لهجه زیاد دره که ونه بنویشتن سر اما ره اختلاف النه. جان بکنسنی هسه مازرونی بنویشتن. من خامه ربات جا مازرون روستائون صفحه‌ئون ره بسازم. قبلا اتا اکسل فایل داشتمه که مازرون روستائون ره فهرست هکرد بی‌یه. ولی متاسفانه مه ویندوز بپرسه و وه پاک بیه. اسا اگه اتی فایل دارم مه کار زودتر پیش شونه. اتا اتی فایل سراغ دارنی؟ فکر کنم اگه این کار بوو بتومبی پنج هزار تای توم (جا) ویشتر صفحه داریم--فیروز (بحث) ‏۷ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۳:۵۴ (UTC)[پاسخ]
اتچی خامبه ته سه برسنم، شه ایمیل ره چن دقه دیگه هارش.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۷ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۰۱ (UTC)[پاسخ]
من خامبه اینترنت جه دیگه دربورم چون فردا سِواهی(صواحی) امتحان دارمه، پس جواب منتظر نواش. --شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۷ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۱۱ (UTC)[پاسخ]

من اتا پیشنهاد دارمه: هر مقاله اول تا آخر اتا لهجه جه بنویشت بووه. اینتی نووه که اتا مقاله دله، اتا خط ساروی بوئه اتا خط دیگه سوادکوهی اتا خط دیگه پریجایی. گب دله هم توضیح هادیم که اینتا مقاله به چه لهجه بنویشت بهی یه. فیروز جان اوضاع انده هم که فکر کندی بد نیه، هر دتا ره توصیه کمبه اته کم فیسبوک هم به‌این، مخصوصا اینتا پیج دله ویننی که امه زوون هنتا زندوئه. Esmaeil (بحث) ‏۸ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۷:۴۰ (UTC)[پاسخ]

درمورد روستائون هم الان 85 آمار ره دارمبی، اته کم صبر هاکن 90 سرشماری آمار در بیه تا ونه رو کار هاکنیم. Esmaeil (بحث) ‏۸ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۷:۴۴ (UTC)[پاسخ]
به جز اتا چی دله، اسماعیل گپ جا موافقمه. نونه بنویسیم که کومتا لهجه جه هسته. خله ویکی‌ئون امه وضعیت ره دارنه. مثلاً خادی انگلیسی و یا آلمانی ویکی. وشون کل مقاله ره اتا لهجه جه نویسنّه و نارنه کومتا لهجه شنه. هرکس اول مقاله ره بنویشته، شه لهجه جه ونه بنویسه و بقیه ونه په بنویسن.
در ضمن شه نظر ره اینتا درباره بارین. ونه ربوت‌ئون ویشته‌ای ره جذب مازرونی زوون هاکنیم. --شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۹ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۰۸ (UTC)[پاسخ]

مقالات روستاها

با سلام و خسته نباشید

بنده در حال ساخت مقالات روستاهای ایران در ویکیفا هستم.خواستم در صورتی که تمایل داشته باشید ،این مقالات را همزمان هم در اینجا بسازم.منتظر خبرتان هستم.لطفا در صورت امکان در ویکیفا پاسخ دهید.ممنون Javadyou (بحث) ‏۸ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۵۵ (UTC)[پاسخ]

شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۹ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۰۲ (UTC)[پاسخ]

فیروز گپ

سلوم. بی زحمت فیروز صفحه کاروری ره اته جور محافظت هاکن که ip یون نتونن ونه دله خرابکاری هاکنن. ظاهراً اتا کارور ناخلف داینه وره اذیت کنه. پیشاپیش ممنون دارمه.--MehdiTalk ‏۹ مه ۲۰۱۲، ساعت ۲۰:۴۳ (UTC)[پاسخ]

هر دِتا آی‌پی ره دَوستمه، اگه اتا ترنه (نو) آی‌پی جه شه کار ره دمباله بییته، فیروز کاروری صفحه ره زلفن (قفل) زمبه.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۱۰ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۷:۰۴ (UTC)[پاسخ]
شمه دست درد نکنه محک جان. مهدی جان شمه جا هم ممنون هسمه.--فیروز (بحث) ‏۱۰ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۷:۱۸ (UTC)[پاسخ]
اینجه اتاکمه مشکل دارنه. وه ره سروسامون هاده تا من ونه دله دکته‌ئون ره بلم.--فیروز (بحث) ‏۱۰ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۷:۵۵ (UTC)[پاسخ]
اون گدر که فضائون نوم ره عوض هاکردمی اینتی بیّه راستش مه ره حوصله نییته وه ره درس هاکنم ولی چشم اسا وه ره سرسامون دمبه. راستی «امروز واری روز» ره هم خله بدتی بیی‌یه، ونه ماه مه ره وردگاردنم؛ همینسه احتمالأ اتکمه طول کشنه.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۱۰ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۷:۵۹ (UTC)[پاسخ]
فکر هاکنم درست بَی‎‌بوئه، ولی اگه باز هم مشکلی ونه دله بدی، بائو که هارشم چچی‌ئه. فضائون نوم ِتغییر باعثه که ونه دله خله دپیت‌دپیت بیّه.--شمه خورد گگأ: محکگپ بزوئن ‏۱۰ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۸:۲۲ (UTC)[پاسخ]

درفش کاویانی گپ

گپ مرا ببینید. درفش کاویانی (بحث) ‏۱۰ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۸:۲۸ (UTC)[پاسخ]

راهنمائی

سلوم. چندتا راهنمائی شمه جا خوامه و چندتا نکته ره خوامه شمه ره بوم. اول اینکه هرچی رج سازننی حتماً و الزاماً ونه دله اتا میون ویکی بلین تا ربوتون بتونن ونه سه میون ویکی بیلن. دوم اینکه اتا رج اینتا ویکی نظرخواهیون وسه درس هاکنین. مطلب سوم اینکه اینتا ویکی دله چند تا ودیر درنه که با نظرخواهی انتخاب بینه ولی وشونه نظرخواهی صفحات ره من ندیمه و اگه بونه ونه لینک ره مسه معرفی هاکنین. هرچی هارشیمه اینجه ابزاری ندیمه که امه کار ره پیش بوره.--MehdiTalk ‏۱۰ مه ۲۰۱۲، ساعت ۲۲:۱۴ (UTC)[پاسخ]

رج‌وندی خَوری ره از این به بعد شه حواس جمع کامبه که شمه نکته ره یاد نکانم. نظرخاهی‌ئون ره هم بعداً سازمبه. مدیرون نظرخاهی‌ئون هم فقط چارتا هستنه که وشون دله فیروز فقط استعفاء هدائه. هر چارتا نظرخاهی اینجه کتنه.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۱ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۸:۴۴ (UTC)[پاسخ]
(تعارض)وپ:متا ره بساتمه و شه فهرست دمبال هکردئون دله اضافه هکنین. اینتا صفحه نظرخواهی شه مدیر بین وسه ایجاد هکردمه. اته لطف هکنین شه نظر ره هدین و اونتا کارورایی که اینجا فعال هسنه ره هم اطلاع هادین که شه موافقت یا مخالفته اعلام هکنن. سپاسگزارمه.--MehdiTalk ‏۱۱ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۸:۴۵ (UTC)[پاسخ]
این رج ِچله‌ئون ره میون‌ویکی هدامه که شمسه احیاناً مشکل پیش نئه. شمه مدیریت ِنومزگی ِصفحه دله هم ات‌چی‌ئونی بنویشتمه که شمه نظرون ره وشون خَوری دونم.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۱ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۲۲ (UTC)[پاسخ]
شمه دسته بلاره. بقیه ره من ربوت جا سازمه. همین اتنه که تمرین هکنین میون ویکی هدین خاله خاره چون اونجوری امه ویکی بیشتر توسعه گینه.--MehdiTalk ‏۱۱ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۲۵ (UTC)[پاسخ]

ترجمه

لطفاً اینجه ره ترجمه هکنین و شابلون مرتبط با وره، فارسی ویکی جا بیارین. اینتا پروژه جا بتومی 2030 تا نوشتار اته روز سر بیاریم مازرونی ویکی دله. منم سعی کمه اینجه ره ترجمه هاکنم و شما هم اگر بتونسنی کمک هاکنین. ارادتمند:--MehdiTalk ‏۱۱ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۱۲ (UTC)[پاسخ]

فقط شمه حواس مازرونی بنویشتن قواعد سَر دوو که دِباره کار نکفی.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۱ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۲۶ (UTC)[پاسخ]
پس اونتائه زحمت ره هم بکشین. یا اولین بخش ره شروع هاکنین من شمه روش جا بقیه ره ترجمه کمه.--MehdiTalk ‏۱۱ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۴۳ (UTC)[پاسخ]
فقط مغلوب اضافه‌ی اصل که مازرونی زوون دله دره، شمه یاد نشوئه. مثلا:سازمان ملل متحد بونه متحدِ مللِ سازمان--فیروز (بحث) ‏۱۱ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۳۷ (UTC)[پاسخ]
من خله از اسم‌ئون ره وردگاردنیمه ولی وشون وسط خله جاها مه دس جه در بورده. «شورای امنیت» و «سازمان ملل متحده» ره نچرخانیمه؛ مه نظر اینان شه اتا کلمه سون هستنه و اتا ترکیبنه همینسه مه نظر ننشنه وشون ره وردگاردنی‌ین.
در ضمن احتمال دانّه که من تا آخر خرداد نتونم بئم. که البته سعی کامبه این مدت اینجه ره سر بزنم. ولی در کل دیگه وقت ندارمه. فیروز جه خاهش کامبه این گدر مه جا ترجومه‌ئون ره هاکنه. مه وسّه این امتحانات ویکی سه پاس وانـّه؛ ویکی این امتحانات سه. :) --شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۱ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۲۷ (UTC)[پاسخ]

شمه نظر

لطفاً اینجه ره هارشین و شه نظر ره بیه‌لین.--MehdiTalk ‏۱۱ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۶:۴۸ (UTC)[پاسخ]

جعبه اطلاعات روستا

با سلام ،

جعبه اطلاعات روستا مشکل دارد ، اینجا را ببینید.پس از ساخت مقاله رسمی_نوم و دهستان مشکل دارند.با تشکر جوادیوسفیگفتگو ‏۱۲ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۲۲ (UTC)[پاسخ]

گت ولگ اوشاری محافظت

گت ولگ اوشاری محافظت باعث بیه که عادی کارورون نتونن شابلونونی ره که ونه دله کار بوردنه ره دچی‌نن. وه ره اتا کار هاکن.--فیروز (بحث) ‏۱۳ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۳۹ (UTC)[پاسخ]

ات کار هاکردمه که فعلاً بنشنه وه ره دچی‌ین ولی معمولا همه ویکی‌ئون دله اصلی صفحه ره ئوشاری وندنه که مشکل پیش نئه.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۳ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۴۴ (UTC)[پاسخ]

چن تا مبحث مازرونی نویسی درباره

خامه اینجه چند تا مبحث، مازرونی نویسی درباره شما ره بئووم. هر چند که فکر کمّه شما ای مه ره متهم کنّی که وشون ره شه جا در ایارمه و قبول نکنّی:

  • مضاف و مضاف الیه و موصوف و صفت درباره، ونه قاعده ره همه سر کار بزنیم. اتی نوو که اتای سر کار بزنیم و اتای سر کار نزنیم. اگر بنا بوئه که خله ترکیب شون ره کلمه دونیم، پس فارسی دله هم ونه این قاعده ره رعایت هاکنیم و مثلا متحد ملل سازمان بوئه:یونایتد نیشنز. ضمنا اسلامی جمهوری ایران غلط هسه و ونه بئوویم ایران اسلامی جمهوری. اون دسته ایرانی زوونون دله که وشون دله مقلوب اضافه قاعده دره اتی ترکیبات ره اتی کار زننه.
  • شون ره بنشنه های جا کار بزوئن. شون امه زوون سر جمع دوسن سر استفاده بونه. اتا نمونه ره هارش:وه(آن) ره وقتی جمع دونیم بونه:وشون(آنها). حتی اگر شمه لهجه دله استفاده نبونه، ای هم ایراد نارنه.--فیروز (بحث) ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۰:۴۸ (UTC)[پاسخ]
اولیره قبول کامبی. دومی درباره هم پیش از این گپ بزومی. أی گامبه؛ شِما بتوندی شون جه استفاده هاکنی، ولی نتوندی بقیه ره مزراب بی‌یلی که ونجه استفاده هاکنن. شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۰:۵۸ (UTC)[پاسخ]

آفریقا یا آفریخا

سلام. من تا الان نشنوسمه کسی آفریقا ره بوه آفریخا! بشنه اته جور وره اثبات هاکنین که چتی بونه آفریخا؟--MehdiTalk ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۱۵ (UTC)[پاسخ]

مِن دلیل ندارمه وه ره مازرونی ویکی‌پدیا دله همه جا آفریخا بنویشتنه. یا ونه کلاً اصلاح بوو یا اینکه همه جا همینتی بنویسیم. خادی من هم اینتی بنویشتن جه خِش نیمه ولی ونه همه جا اتتی بنویشتن و نونه بی‌یلیم دِگانگی پیش بئه.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۱۹ (UTC)[پاسخ]
مشکلی نداینه! اگه آفریقا درسته، من (ربوت جا) هرچی آفریخا دره آفریقا تبدیل کمه.--MehdiTalk ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۲۱ (UTC)[پاسخ]

مه نظر آفریقا کار بزنیم بیتتره، اعلام ره نونه زیاد تغییر هادن، بخش اول کامل بهی‌یه، وشون جا توندی کار هاکنی یا ونه همه بخشا کامل بووه؟ Esmaeil (بحث) ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۲۴ (UTC)[پاسخ]

مشکلی نداینه. اگه بخش اول کامل بئی هسه وره امروز یا امشو سازمه و میون ویکی هم دمه. مابقی بخش‌های زحمت ره هم بکشین. خدا قوت. :) --MehdiTalk ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۳۰ (UTC)[پاسخ]

ماکسیم گورکی

بهتر نیه ماکسیم گورکی مقاله اتی بنویشت بوو:
آلکسی ماکسیموویچ پِشکوف (به روسی: Алексей Максимович Пешков) (بزائه ۲۸ مارس ۱۸۶۸ - بمرده ۱۸ ژوئن ۱۹۳۶) که ویشته ماکسیم گورکی نوم جا (به روسی: Максим Горький) بشناسی‌یه وونه، .

وه ره ویشته به عنوان یتا نویسنده جهون دله اشناسنه ولی وه روسیه انقلابی‌جنبش رهبرون جا هم بی‌یه.

نیژنی نوگورود، ونه بزائن جا، ۱۹۳۲ تا ۱۹۹۱، ونه بزائن وسّه «گورکی» اسم هاییته.

وه سال ۱۹۳۶ ۶۸ سالگی گادر بمرده. ونه بمردن زمونی اتفاق دکته که وه دوکتور پَلی کبّی‌یه. آخرسری هم معلوم نیّه چچی وسّه بمرده.--فیروز (بحث) ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۲:۳۰ (UTC)[پاسخ]

البته اتکم فرق کانده.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۲:۳۷ (UTC)[پاسخ]

ساده انگلیسی ویکی پدیای جا ترجمه هاکن

محک جان من شمه سر اتا پیشنهاد دارمه:
ساده انگلیسی ویکی پدیای جا مقالات ره ترجمه هاکن. اتی کمتر فارسی ساختارون مازرونی دله انه. اونجه جملات کتا هسنه و بنشنه وشون ره راحات ترجمه هاکردن.--فیروز (بحث) ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۳:۲۳ (UTC)[پاسخ]

اتفاقاً خادی من این فکر دله درمه. اینتا ره هم اولین بار سه اونجه جه وردگاردنیمه. اگه وقت کاندی، ونه عیبون ره هم بَی؛ هارشیم چتی‌ئه.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۶:۳۲ (UTC)[پاسخ]
من اینتا پیشنهاد جا خله موافقمه، چون که وقتی ساده انگلیسی جا مقالات ره ترجمه هاکنی؛ هم انگلیسی خار بونه، هم مقالات خجیرتر در انه، هم مجبور نیمی که اون ساختاری عجیب غریبی که فارسی دله دره را دگاردن هاکنیم. اینتا مقاله هم خله خار در بیمو. Esmaeil (بحث) ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۰۸ (UTC)[پاسخ]
این مقاله ره هم اتا مازرونی زوون مخاطب تونّه بخونه و هم مازرونی دستور ونه دله رعایت بیه. حلّا هم تونّه هم بهتر بوئه:
  • به جاپون حمله هاکنن:جاپون ره حمله هاکنن
چون به، از دسوری اضافه حرف‎شون مازرونی نینه بنشنه تنوین جا استفاده هاکردن تا وشون کاربوردن مازرونی دله کمتر بوو. مثلا:
  • به تدریج :تدریجا
تالشی و کردی دله خله این روش جا استفاده بونه. البته بعضی جا به تونّه امه زوون دله کاربوره مثلا تومّی روبرو ره مازرونی دله بئوویم:دیم به دیم--فیروز (بحث) ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۲۱ (UTC)[پاسخ]

شابلون:چپ‌چین

ظاهراً تغییرات جدید وسه شابلون:چپ‌چین از کار دکته. وره اته پیگیری هاکنین. اینتا بهم بخردن نتیجه ره بشنه اینجه بدیه‌ئن.--MehdiTalk ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۳۴ (UTC)[پاسخ]

احتمال دانّه بعضی چیزون دیگه هم رِقِد بورد باشِن. اگه ات چی بدینی که غیر عادی‌ئه، گوزارش هادین تا درس بواشه.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۶:۴۶ (UTC)[پاسخ]

محافظت کامل

لطفاً اینتا صفحه ره در حد مدیرون محافظت هاکنین تا هیچکس نتونه وره دست بزنه. الان وه خله حساسه.--MehdiTalk ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۰۹ (UTC) --شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۵ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۷:۱۱ (UTC)[پاسخ]

1700

سلام. اگه بونه اینتا ره اته بررسی هاکن. اگه امروز تموم بواشه امشو تا فردا 1700 و خورده‌ای نونوشتار اضافه کمی.--MehdiTalk ‏۱۶ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۴:۲۸ (UTC)[پاسخ]

دوم و سومین بخش ره بنویشتمه. شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۶ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۶:۳۷ (UTC)[پاسخ]
چارمین بخش زحمت ره هم بکشین که وره زودتر توم هاکنیم.--MehdiTalk ‏۱۷ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۹:۲۲ (UTC)[پاسخ]
مِن؟؟؟ :) --شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۹ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۲۵ (UTC)[پاسخ]
شمه خدمت تبریک عرض کمه. امروز 123 امین بیمی. ;)--MehdiTalk ‏۱۹ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۶:۳۱ (UTC)[پاسخ]

زحمت دوباره

لطفا این را ببینید جوادیوسفیگفتگو ‏۱۶ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۷:۴۵ (UTC)[پاسخ]

O & U

مه نظر اسا که خامی کردی رسم‌الخط جا پیروی نکنیم بهتر هسه موتحده‌ ایالات دسوری کلمه‌شون ره متحده ایالات دسوری بنویسیم. ضمنا وقتی گت ولگ گپ رو کلیک کنّی شونی دس بئیتن دله و همین مسئله کارور‌شون لوش گپ دله هم دره بهتر نی‌یه وشون گپ ولگ‌شون سیوا بوئن؟
ضمنا وقتی قرار هسه ها ره کار بزنیم بهتر هسه که ونه رسمی و بنویشتنی شکل ره کار بزنیم نا ونه بئوتنی شکل ره. مثلا جای عکسا بنویسیم عکس‌ها.--فیروز (بحث) ‏۱۶ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۷:۵۵ (UTC)[پاسخ]

فیروز پیشنهاد جا موافقمه. ونه اته نوشتاری شیوه (واحد) ره همه پیروی هاکنیم. مازنی گپ بزوئن و ونه نوشتاری ونه اتی فرق هاکنه! اگر موافقت هاکردنی وره مازرونی نویسی شیوه‌نومه دله هم وارد هاکنین.--MehdiTalk ‏۱۶ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۸:۴۲ (UTC)[پاسخ]

فرق و فسل

سلام. من تا قبل از این نشنوسمه بجای "تفاوت" بون "فرق و فَسِل" فکر کمه اگه وره به "فرق" ترجمه هاکنیم بهتر بوشه! بوتمه اول اینجه قطعی بواشه و بعدن وره ویکی‌ترجمه دله عوض هاکنیم.--MehdiTalk ‏۱۷ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۳:۳۳ (UTC)[پاسخ]

من هم مهدی نظر جا موافق هسمه.--فیروز (بحث) ‏۱۷ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۶:۴۲ (UTC)[پاسخ]
هر کار سَره تفاهم دارنی، اون کار ره هاکنین. من مشکل ندارمه. در ضمن تا بیست و هشتم خرداد دیگه نمبه اینجه.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۱۷ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۵۶ (UTC)[پاسخ]

میان ویکی

سلام. آقا خواهشاً میون ویکی ره یاد نکنین. هرچی ویشتر میون ویکی هادین و رج بسازین مازنی ویکیه وسه مفیده. نیاز نیه که همه میون ویکی هاره بیلین.فقط هر مقاله یا رج یا شابلون دله اتا میون ویکی (بطور مثال فارسی یا انگلیسی) بلین بقیه ره ربوت شه علنه. خواهشاً وره به یاد بسپارین و فراموش نکنین. تشکر --MehdiTalk ‏۲۰ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۶:۰۹ (UTC)[پاسخ]

رج بساتن سَره یاد کامبه رج بی‌یلم. ولی چشم.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۲۱ مه ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۳۷ (UTC)[پاسخ]
ئون ره حرفون سر استفاده کمّی که وشون آخر چمردار هسه مثلا زوون‌ئون غلط هسه. چه دلیلی این کار سر دارنی؟--فیروز (بحث) ‏۲۲ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۰:۳۴ (UTC)[پاسخ]
اتا دیگه اشتباه هم که شما مازرونی‌نویسی دله دارنی های سر هسه. مثلا اقتصاددونا غلط هسه و ونه بنویسی اقتصاددون‌ها.-فیروز (بحث) ‏۲۲ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۰:۴۲ (UTC)[پاسخ]

همزه جا استفاده هاکن

بهتر نی‌یه بییتی ره اتی بنویسی:بئیتی--فیروز (بحث) ‏۲۳ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۳۰ (UTC)[پاسخ]

چه؟--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۲۳ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۳۲ (UTC)[پاسخ]
تلفظ سر اتی راحات تر هسه.--فیروز (بحث) ‏۲۳ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۳۳ (UTC)[پاسخ]
ضمنا چه دانشگاه ره فارسی جا دونشگا مازرونی دله دونّی؟--فیروز (بحث) ‏۲۳ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۳۶ (UTC)[پاسخ]
مه نظر که همون بییتی بتتره. دونشگا ره که من ننویشتمه. خادی ته وه ره پیش از من دچی. ونه تاریخچه ره هاره. من فقط اسایی دکته‌ئون دله بدیمه اتا لینک سرخه؛ وه ره دکشیمه دونشگا سَره.--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۲۳ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۴۱ (UTC)[پاسخ]
من اون زمان اشتباه کردمه. همین امروز شه وه ره منتقل هاکردمه دونشگاه. ضمنا نونه فقط بئووی مه نظر که همون بییتی بتتره. ونه دلیل بیاری.--فیروز (بحث) ‏۲۳ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۴۸ (UTC)[پاسخ]
مگه ته دلیل بیاردی؟ :) --شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۲۳ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۴:۵۴ (UTC)[پاسخ]
دلیل ره قبلا بئوتمه. تلفظ سر هسه که ویشتر توضیح دمه.بییتی هجی بونه:ب،ـَ،ای،ت،ای. ای ره تومّی مازرونی زوون دله ئی جا هم نشون هادیم تا دتا ی همدیگر پشت سر نی‌ین. همونتی که قبلا بئوتمه اتی تلفظ راحات‌تر بونه. این مسئله دچی‌ین بنویشتن دسوری هسه.--فیروز (بحث) ‏۲۳ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۰۲ (UTC)[پاسخ]
پس اگه زحمت نوانه وه ره هم به اون لیستی که دری ربوت سه نویسنی اضافه هاکن. کسوف ره هم خادت درس هاکن--شمه گِگا: محکگپ بزوئن ‏۲۳ مه ۲۰۱۲، ساعت ۱۵:۰۷ (UTC)[پاسخ]